Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Terengganu – 24 Julai 2019

Pemohon daripada warganegara Malaysia yang memenuhi info kelayakan yang telah ditetapkan dijemput untuk membuat permohonan jawatan kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Terengganu sebagai :

1. PROFESOR (GRED KHAS C)
2. PROFESOR MADYA
3. PENSYARAH KANAN
4. PENSYARAH
5. PEGAWAI SAINS
6. PENOLONG JURUTERA
7. KERANI

jawatan kosong uitm 2018

Tarikh tutup permohonan : 24 Julai 2019
Lokasi : Terengganu
Sektor : Kerajaan

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai syarat dan kelayakan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Universiti Teknologi Mara (UiTM) Terengganu ini, sila klik pautan yang dipaparkan di bawah.

► Klik untuk info lanjut

Universiti Teknologi MARA (UiTM) merupakan sebuah universiti awam di Malaysia yang berpusat di Shah Alam. Ditubuhkan pada tahun 1956 sebagai Dewan Latehan RIDA, UiTM membuka pintu kepada lebih kurang 50 pelajar dengan fokus untuk membantu orang Melayu di luar bandar. Sejak itu, UiTM telah berkembang menjadi institusi pendidikan tinggi terbesar di Malaysia dengan infrastruktur fizikal, organisasi kakitangan (akademik dan bukan akademik), dan pendaftaran pelajar.

Universiti ini terdiri daripada satu kampus utama, 13 kampus negeri berautonomi dan 21 kampus satelit yang keseluruhan berjumlah 35 kampus. Dengan 17,488 staf akademik dan bukan akademik, UiTM menawarkan lebih kurang 515 program dari peringkat asas hingga peringkat pascasarjana. UiTM merupakan rumah kepada seramai 170,514 pelajar (tempatan, bumiputera dan pelajar antarabangsa), yang terlibat secara sepenuh masa dan sambilan. Pengajaran di UiTM dijalankan sepenuhnya dalam bahasa Inggeris.

Untuk info lanjut mengenai UiTM, sila layari laman web rasmi UiTM dengan klik pautan ini.

Carian Jawatan Kosong :

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.