Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) – 20 Januari 2020

Pemohon daripada warganegara Malaysia yang berminat dan menepati info kelayakan yang telah ditetapkan dijemput untuk membuat permohonan jawatan kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) sebagai :

1. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) (NA19)
2. PEMBANTU PUSTAKAWAN (SA19)

Universiti Teknologi Malaysia (also known as UTM) is a public research University in Malaysia and a research-intensive university in engineering, science and technology . It is located in Kuala Lumpur, the capital city of Malaysia and in Johor Bahru, the southern city in Iskandar Malaysia.

UTM is a graduate-focused university with 56% of its student population consisting of postgraduate students, the highest in Malaysia. As of 2015, UTM has more than 5,000 international students from more than 60 countries, the highest among research universities in Malaysia.

Tarikh tutup permohonan : 20 Januari 2020
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

jawatan kosong terbaru 2020

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai info jawatan kosong terbaru yang ditawarkan oleh Universiti Teknologi Malaysia (UTM) ini dan permohonan online, sila klik pautan yang dipaparkan di bawah.

1) Pemohon hendaklah membuat permohonan secara atas talian (online) dan melengkapkan  semua maklumat termasuk memuat naik GAMBAR serta menjawab soalan Inventori Personaliti Staf Sokongan Baru (IPSB) melalui laman web UTM.

2) Bayaran RM20.00 dikenakan bagi satu (1) jawatan. Sila simpan resit bayaran sebagai bukti pembayaran.

3) Sila masukkan maklumat yang benar, lengkap dan tepat dan permohonan yang tidak lengkap tidak akan diproses dan akan dianggap tidak berjaya.

4) Calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga.

5) Salinan Sijil-sijil Akademik dan Sijil berkaitan perlu DISAHKAN dan diserahkan semasa temuduga. (Pengesahan oleh Pegawai Kerajaan Gred A dan ke atas)

6) Pegawai yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Kerajaan/Badan-badan Berkanun/Kuasa Tempatan hendaklah mengemukakan surat sokongan Ketua Jabatan serta salinan Buku Perkhidmatan dan Laporan Penilaian Prestasi terkini melalui pos kepada

Bahagian Pendaftar (Perjawatan),
Universiti Teknologi Malaysia,
Jalan Sultan Yahya Petra,
54100 Kuala Lumpur.

► Klik untuk info jawatan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.