Polis Diraja Malaysia (PDRM) – Terbuka 2016 / 2017

HTML5 SILA KLIK [X] UNTUK TUTUP Button Close

Polis Diraja Malaysia (PDRM) sepanjang tahun menawarkan jawatan kosong untuk lelaki dan wanita yang berwarganegara Malaysia untuk memenuhi kekosongan jawatan PDRM yang sekian hari semakin memerlukan lebih ramai anggota. Jawatan kosong yang ditawarkan oleh PDRM seperti berikut :

1. Inspektor (Lelaki/Wanita)
2. Sarjan (Lelaki/Wanita)
3. Konstabel (Lelaki/Wanita)
4. Konstabel sokongan (Lelaki/Wanita)

Tarikh tutup permohonan : Terbuka 2016 / 2017
Lokasi : Seluruh Malaysia

Permohonan jawatan kosong di jabatan Polis Diraja Malaysia (PDRM) hanya secara online melalui laman web rasmi SPA Malaysia.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut dan membuat permohonan secara online, sila klik pautan di bawah.

► Info penuh jawatan PDRM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Carian Jawatan Kosong :

197 Comments

  1. Assalam…sy ni minat sngat nk jadi polis tapi dh apply dkt spa xdpat pun, klau boleh ad rezeki nk jgk rasa berkhidmat dlm pdrm nie. .mudahan2 dpat in shaa Allah. .

  2. Sya mohd syahrafie bin lamsin
    940822-12-5321
    0168443557 wssp atau pun hubungi saja terus .
    Sya berminat menjadi seorg polis .. Kalau d beri peluang utk d temuduga, sya bersedia, insyallah allah mempermudahkn nya .. Kita hnya merancang, tuhan menentukan. Ada rezeki dpt jdi polis .. Hehe ..

  3. Mcm mne nk daftar ye..puas sye cri tmpat daftar tu..tp belum jmpa lg..sye mmang mnat nk jd polis ni..sye bdak sarawak..ape2 pn ni nombor sye..01125005543

    • Assalamualikum. Saya amat meminati kerjaya dlm bidan polis dri kecil lagi. Saya ingin memohon tetapi tidak tahu bagaimana hendak memohon . Saya lepasan spm 2015 ingin melibatkan diri dengan kerjaya dlm bidan polis ini . Mohon jasa baik tuan puan tolong bntu saya . Ni nom saya 0179761889

  4. Sy Muhamad Shahfitri bin Yahya
    tel : 0135991865
    Email :shahfitri95@gmail.com

    sy berminat untuk berkhidmat dlm pasukan PDRM.

  5. Saya nk tau syarat2 nk menjadi anggota polis peringkat bawahan….untuk anak saya yg baru lepas spm…dia minat sgt nk kja polis…tp…result spm dia x bpa elok…thanks…

  6. Salam admin..nk ty la..ape syarat2 utk jd anggta polis ?dan skrang sy msih lg berkhidmat dalam tentera dah 9tahun..sy ingin memenuhi jgk cita2 sy dr kecik.
    Sy memerlukan sesorg utk jelaskn mcmne nk apply polis ni drpda atm..
    Terima kasih.

  7. Saya berminat sangat2 nak berkhidmat dalam polis diraja malaysia sejak dari zaman sekolah…jika diberi peluang saya tidak akan melepaskannya

  8. saya Rahman Ismail dr miri berminat nak menyertai sspdrm..jika ada kekosongan Dan memerlukan pegawai bolehlah hubungi saya di no 0168991263

  9. Saya sngt brmnt utk brkhidmat dibwh pdrm..dn kluarga sa sngt mnggalakkn sa utk brkhidmat sbgai polis..Jika sa d beri peluang ini sa akn brusaha brsungguh sungguh dn tdk akn mnsia-sia kn peluang ini..Jika ada pngambilan pdrm boleh email sa d ~ferajahamin@gmail.com~

  10. Bahagian polis yang saya meminati ialah polis vat 69 unit polis hutan saya sudah cuba untuk memohon bidang tersebut tapi ia tidak berhasil malahan lawatan saya ke KEM POLIS BATALIAN 3 di bidur gagal jadi saya akan cuba untuk sesi 2017 saya harap berkat usaha untuk menjadi anggota polis berjaya inshaallah.

  11. saya syarirah amira binti abdullah dri baling kedah’berminat dgn polis.. no 0194235362 dan 0194047885

  12. I berminat nak jadi polis…tetapi I tak tahu nak apply…..
    Please help me. … Its my number 01111785056

  13. Saya sangat meminati bidang polis. sudah lama saya tunggu pangilan. tetapi tidak ada langsung pangilan di spa. tolong sgt saya amat meminati. saya baru abis diploma.

  14. sy berminat menjadi anggota polis.tetapi sy masih sekolah di politeknik mukah .pm sy jika diterima untuk temu duga 0135737066

  15. Assalammualaikum..Saya Nurulshafiqah binti shahri berminat untuk menyertai dan menjadi salah seorang aggota polis . Email saya di nurulshafiqah@yahoo.com , hp no 0196515302 atau ws 01116149425 .Peluang yg diberi amat saya hargai…Terima kasih.

  16. Assalamualaikum, saya mohd syafik nazri bin jamain dari sibu,sarawak berminat sangat nak jadi polis tp saya tidak mengambil spm hanya mengambil sijil kemahiran malaysia vokasional subject. Kalau diberi peluang saya nak dtg me temuduga.sila inform dekat saya no.up. saya 01125066405/0168624254 dan emel saya hafiqjamain@gmail.com

  17. Assalammualaikum..Saya Nur dahlia binti shahri berminat untuk menyertai dan menjadi salah seorang aggota polis . Email saya di nurulshafiqah@yahoo.com , hp no 0196515302 atau ws 01116149425 .Peluang yg diberi amat saya hargai…Terima kasih.

  18. Assalammualaikum..Saya NUR DAHLIA binti shahri berminat untuk menyertai dan menjadi salah seorang aggota polis . Email saya di nurulshafiqah@yahoo.com , hp no 0196840017 atau ws 0163910498 .Peluang yg diberi amat saya hargai…Terima kasih.

  19. Sejak dari bangku sekolah lagi saya berminat untuk memasuki PDRM. Saya sangat berterima kasih seandainya diberi peluang. Ni no whtsapp saya 0138406760 .

  20. SITI MASTURA BT ARBAIN
    DIV 3 LADANG NIGEL GARDNER
    45600 BATANG BERJUNTAI
    SELANGOR
    Assalamuallaikum….. Saya ingin bertanyakan ttg PDRM ni….. saya nk sagt jadi Polis….. lagi pun bapa saya seorg Polis bantuan di pendalaman Estet ni…. tapi bapa saya hanya meMaliki berapa shj dalm sebulan….. saya tidak mampu melihat bapa bekerje dgn gaji sekecil itu…… En.. Pn…. Kalau ada kekosongn PDRM ini…. saya ingin melihat sejauh mne kemampuan saya…. sebagai anggota polis PDRM….. saya tahu ramai yg inginkanya….. saya betul2 menginginkannya….. Lagi pon saya baru lepas habis PLKN…… Dgn sijil mungkin bleh saya menyertainya….. jikalau ada sebrg kekosongan PDRM…. Hubungi saya 0163618551…..

  21. Ayah saya nak sangat saya jadi anggota polis . Saya harap saya dapat capaikan impian dia . Insya Allah kalau ada rezeki saya , saya bersyukur sangat

  22. Saya memang sangat berminat utk menjadi warga pdrm.Dibangku sekolah menengah saya menertai kelab kadet polis. Tambahan pula, ayah saya memang nak sangat & menggalakkan saya untuk menganggotai pdrm.

  23. asalamualikum,,,sya brminat ingin mnjadi pdrm sjak kecil lagi..
    soo..klau ada penggambilan@temuduga d bhagian sabah hubungi laa sya..
    No. 0128300924..
    sya berharap sgat dpat pekerjaan ini..

  24. Hai salam sejahtera.
    name sasidharan al peumal
    ic 830731-07-5683
    Age 32
    Asal penang (now staying in kl)
    Saya kerja sebagai anggota sp
    ( sukarelawan polis ) SP87— (sorry)
    di balai kepong,pada tahun 2014..
    saya ingin mula kerja saya sebagai aggota tetap..
    Terima kasih tuan dan puan..
    Tel 01131958247

  25. Macam mana nak isi borang? Saya minat sangat nak jadi polis. Kalau dapat polis nie saya bolehlah tolong keluarga saya.

  26. SAYA SANGAT BERMINAT UNTUK MENYERTAI PDRM.SAYA SANGAT BERMINAT UNTUK MENYERTAI MANA-MANA BAHAGIAN DALAM POLIS. MEMANG SAYA SANGAT MINAT DARI KECIL.JIKA ADA KEKOSONGAN BOLEH HUBUNGI SAYA.
    NAMA: SATANANDAN SAGADEVAN
    NO KP: 970421-10-6557
    ALAMAT: NO 32 JALAN INDAH 1/24 TAMAN UNIVERSITI INDAH 43300 SERI KEMBANGAN SELANGOR
    NO TEL: 0149223834 / 01133507178
    175CM
    60KG

  27. sy sangat berminat untuk menyertai pdrm ini
    dan untuk membantu keluarga sy kalau sy dapat kerje
    nie sy akan bersunguh2 tegas dan adil
    ;no ic 941229065529
    alamat rumah:kampung belakang quartes resort taman negara pahang
    jerantut 27000 darul makmur
    no h/p:0109182752

  28. SAYA NOR HAPIS BIN ABDULLAH INGIN MEMOHON PDRM
    TAHUN 2017 INGIN BERKERJA SAMA UNTUK MEMBANTU
    KELUARGA DAN UNTUK BERTUGAS DAN BERHEMAH UNTUK NEGARA
    IC:940309065823
    alamat rumah:kampung deli kuala tahan 27000 jerantut pahang darul makmur

  29. saya muhammad shahrul shah bin awang nong
    ingin memohon pdrm untuk tahun 2017.kerana saya
    ingin membantu keluarga dan masyarakat dalam kesusahan.
    no kad pengenalan 941229-06-5529.
    alamat kampung belakang quarters resort taman negara
    kuala tahan 27000 jerantut pahang darul makmur.
    no h/p 0109182752

  30. Saya Roy Donaven Jee
    Berminat untuk mnjadi anggota PDRM
    Berhrap dpat dipilih sbgai anggota PDRM
    No-01127868292

  31. Assalamualaikum salam sejahtera. Saya sangat berminat untuk menjadi sebahagian daripada team pdrm. Sudah 4 tahun saya memohon tetapi tidak mendapat sebarang panggilan daripada SPA. Saya memiliki ijazah sains sukan daripada Universiti Malaysia Sabah. Saya harap pihak tuan khasnya dan pdrm amnya dapat mempertimbangkan hasrat dan cita cita saya. Apapun rezeki itu dari Allah.
    174cm
    75kg.

  32. Saya sangat beminat dalam anggota polis..ini lah cita2 saya..jika ada kekosongan sila hubungi saya..0127328572..

  33. Saya thayaparan A/L Gobi..IC:970803025699.. nom fon:01133113271..whatsapp:0164898507..umur :19…saya amat minat untuk menjadi pegawai polis..

  34. saya sangat berminat umtuk menjadi sebahagian anggota polis .. mnjadi anggota polis adalah cita cita saya sejak kecil lagi … jika ada kekosongan tolong hubungi saya ..0194389251.. negeri sarawak ..

    • sebelum ini saya pernah menyertai kem PLKN di similaju bintulu saya berharap dengan sijil ini saya mendapat perkerjaan sebagai anggota polis saya berharap sangat dan memohon mendapat perkerjaan ini.

  35. Mohd zolhafis bin Abu Kasim
    921216025095
    0136426693..
    Saya pernah aktif dalam askar wataniah.. skrg dh faktor
    Ingin mencuba dlm bidang kepolisan plk..

  36. Assalamualaikum,saya berminat untuk bertugas sebagai anggota polis,saya mengharab sangt saya dipilih menjadi anggota….

  37. Jika nasib saya dilahirkan sbg seorang polis..
    Saya akan jalankan tanggungjawab sbg seorang
    polis sebaiknya…Jika saya diberi peluang oleh PDRM

  38. Tumpang tanya…surat tawaran kemasukan kadet inspektor siri 2/2016 sdh di edarkn? Bila pelatih akan masuk training ya?

    • Saya amat berminat menjadi seorang anggota PDRM.Jika diberi peluang saya tidak akan sia siakan dan berharap sangat 0122297614

  39. Assalamualaikum / Salam Sejahtera

    Saya merupakan graduan universiti di Malaysia. Apakah kriteria-kriteria yang diperlukan oleh PDRM untuk melantik seorang Inspektor lelaki yang baru? Laman SPA adalah hanya satu media dimana saya memohon jawatan sebagai Inspektor. Mohon jasa baik tuan/puan untuk berkongsi jika terdapat media lain yang boleh untuk saya memohon jawatan sebagai Inspektor ini. Sekian terima kasih.

  40. Assalamualaikum.wbt sy nur nadira .. dulu semasa skolah menengah dari form 2/5 aktif dalam bruniform polis. Minat dtg Mgkin dri kturunan bruniform. Sy sngt berminat. Sy apply dri spm xdpt. Sehingga masuk Kolej. Sy nak aktifkn semula tp dkt Kolej tidak dsediakan bruniform utk polis..apa pun kwad sy join dan menjadi leader. Masih menanti. Baru habis dip kaunseling dan sdang mengambil degree psikologi dgn target utk mhon polis.. mohon jasa baik tuan/puan mempertimbangkn dan sgla pertolongan amat la dhargai. . Sgala mklum blas .. email acaidhra8@gmail.com. sekian. Trima ksh.

  41. saya berminat hendak memohon pekerjaan ini, sila hubungi saya 0168992724. smoga di pertimbangkan permohonan saya. terimak kasih

  42. Saya Moses jau ivong dari sarawak berbangsa kayan
    Saya sangat berminat untuk menjadi aggota polis dan untuk menjaga keamanan nagara Malaysia yang saya cintai. Saya orang pendarapam. Saya teringat sangat menjadi seorang yang beramanah.saya harap mempertimbang. Sekian

  43. Saya Moses jau ivong dari sarawak berbangsa kayan
    Saya sangat berminat menjadi sebahagian aggota polis di raja Malaysia dan untuk menjaga keamanan nagara Malaysia yang saya cintai. Saya orang pendalaman. Saya teringat sangat menjadi seorang beramanah dan bertanggungjawab.

  44. Assalamualaikum.. saya dzulfiqar dari Kelantan. Untuk pengetahuan maklum saya sudah daftar untuk SSO tetapi masih belum dapat diaktifkan.. saya memang sangat berminat dalan bidan polis ini.. saya telah masuk beberapa pertandingan di kebangsaan dan negeri, dan semuanye saya mendapat johan untuk wakil Kelantan.. Lepasan saya STPM ..saya berharap pihak Tuan/Puan dapat membantu..
    no. fon saya 0199979526 / 01125525324

  45. Saya sangat berminat untuk berkhidmat dalam pdrm .jika ada pengambilan di miri srwk,boleh hbungi saya di nmbor 01125112501 .sebab susah untuk sesetengah pemohon memohon mengunakan online .saya harap saya diberi peluang untuk berkhidmat dlm pdrm malaysia .terima kasih.

  46. SAYA MOHAMD SAFUAN BIN SUKRI..BERUMUR 23 TAHUN DAN BERASAL DARI JOHOR..SAYA MEMPUNYAI KELAYAKAN SAMPAI STPM..SAYA AMAT BERMINAT UNTUK MENGGOTAI PASUKAN POLIS MALAYSIA JIKA DIBERI PELUANG SAYA AKAN BUKTIKAN KEBOLEHAN SAYA DALAM KERJAYA SAYA..0197806699

  47. assalamualaikum..tuan atau puan…saya berharap tuan atau puan menghubungi saya ke nombor 0175095964…atau email saya siti adawiah86@gmail.com…saya amat meminati untuk berkhidmat dalam jawatan pdrm..terima kasih…

  48. Saya amat berminat untuk menjadi seorang pegawai polis yang berani menghadapi cabaran.Pertama skali saya nak membuat tindakan atas bapa saya.

  49. kalau ada minat sahaja tidak cukup perlu keputusan peperiksaan yang baik
    untuk jawatan insp sahaja mahukan degree
    untuk jawatan sarjan mahukan diploma
    konstabel spm
    mesti cukup syarat2

  50. Saya berminat menjadi polis dari kecil lagi,pakaian seragam dan menjamin masa depan saya,klo diberi pluang saya menjalan tanggungjawab dan berbakti negara saya,pernah bermohon berkali2x saya x berputus asa,sekarang saya masih menunggu keputusan traininig polis konstabel sokongan lelaki dlm tahun 2016 ini,saya harap di pilih dan dipilih..saya berminat sangat jadi polis,tunggu di panggil training jee,terima kasih..

  51. Saya berminat nak menjadi konstebal.. macam nak nak isi melalui online???? Kalau ada temuduga boleh tak whatsapp no sya 01112135092

  52. Saya memang berminat sangat nak jadik polis dari kecik tapi saya tak ada pelajaran Rasa nye saya boleh mohon tak jadik polis
    Wss:0107113484

  53. Syaa berminat untuk jadi seorang pegawai polis sejak dari bangku sekolah lagi. kerana dari kecil lagi saya diajar untuk berdikari dan tidak bergantung harap orang lain. Dan pada saya polis ini mendidik kita supaya berdisiplin, berdikari, dan yang paling penting mendidik kita menjadi seorang insan yang tidak takut dengan apa sahaja yang bakal mendatang demi mempertahankan negara tercinta.

  54. Dari zaman di bangku sekolah lagi saya sangat berminat dan mahu berhikdmat menjadi sebagai angota polis.saya berseru apa yang harus saya laku kan dan kelayakaan seperti apa kah supaya cita2 saya menjadi angota polis tercapai.saya dahului dengan ucapan terima kasih.

  55. Saya berminat menjadi pegawai polis. Saya telah memohon jawatan inspektor dalam spa8 pada bila February 2016. Saya ingin tahu bila akan bermula pengambilan inspektor dalam tahun 2J017?

  56. sya amat berminat menjadi seorang angota polis ,klau sya dberi peluang menjadi seorang angota polis sya akan menjalan tugas dengan baik, sejak kecik lagi hingga sekarang cita2 msih lgi tertanam dihati , yg peting jujur menjalan tugas sebagai angota polis dan menjadi insan yg tdk takut dan gentar demi mempertahankan negara yg tercinta , nsya allah klu ada rezeki .

    • Salam cik…srkng sy bekerja sebagai sukarelawan polis…keputusan pmr baik…spm tidak baik…sebab sy belajar sekolah vokasional..dia penting kan untuk kemahiran sahaja…sy minat nk menjadi polis…sy nk minta konstable sokongan blh…01136789904

  57. SALAM SEJAHTERA TUAN/PUAN
    saya amat minat nak menjadi seorg aggota polis sejak kecil lagi……….
    saya dah mohon spa tapi tak ada panggilan utk temuduga…
    harap permohonan saya dipertimbangkan……..
    kalau ada temuduga terbuka atau pun temuduga polis konstabel tlg bagitahu saya melalui e-mail…terima kasih…

  58. SAYA , ALESTER SINGGAI ANAK JEFFREY .ingin memohon di
    mana- mana jawatan awam tapi belum ada peluang . saya berharap bagi pihak tuan yg di hormati agar dapat menberi saya peluang ini
    untuk berkhimat demi negara . UJIAN SAYA PADA TAHUN 2015 YANG LEPAS 7A . CUMA ENGLISH SAYA DAPAT D NO TEL 0138129477

  59. Assalamulaikum Encik/Puan…skrng syo kerja biasa-biasa jeea…syo minat polis dri from 2 lg..mcn mne nk memohon jwtan konstable sokongan nea Encik/Puan ??…temuduga terbuka bile Encik/Puan ??adainye syo dapat menjadi anggota polis nea tujuan utama syo nk bantu keluarga…spm syo tak brpe baik…syo dlu bljar tknik SPMV..syo dlu bljar kemahiran ..Fokus kemahiran lh time tu…PMR syo sngat baik Encik/Puan … Syo nk memohon jwtan konstable sokongan… Klau ade temuduga terbuka Encik/Puan wshapp sy0 blh 0132576361…In Shaa Allah ade rezeki tak kemana.Semoga Encik/Puan setiasa dalam lindungan Allah..Amin Assalamulaikum

  60. Salamm….adik sy amt brminat utk mnyertai bidang polis …bgaimana kh utk memohon.??..sdh dftr & mohon dlm SPA …smpi skrg xde jwpn…mohon bntuan..bliau lpasan spm 2015..

  61. SELAMAT PETANG NAMA SAYA SHALINI A/P GOVINDARAJU BERASAL DARI PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN.UMUR SAYA IALAH 23 TAHUN. SAYA BERMINAT UNTUK BERKERJA SEBAGAI POLIS BANTUAN. SAYA BARU SAHAJA TAMAT KHUSUS LATIHAN POLIS BANTUAN SELAMA 2 BULAN DI PULAPOL SEMARAK KL.

  62. SELAMAT PETANG NAMA SAYA KESAVAN A/L THIRMALINGAM BERASALA DARI PERAK IPOH.UMUR SAYA IALAH 23. SAYA BERMINAT UNTUK BERKERJA SABAGAI POLIS BANTUAN SAYA.SAYA BARU TAMAT LATOHAN POLIS BANTUAN DI PULAPOL KL SELAMA 2 BULAN.SEKARANG SAYA TENGAH MENCARI KERJA TETAPI SAYA DI DAPAT KERJA.SEBAB ITU SAYA MEMINTA BANTUAN DARI PIHAK ENCIK.KALAU ENCIK MEMBERI KERJA SAYA AKAN SETIA KEPADA KERJA SAYA DAN JUGA MAJIKAN SAYA.

  63. SELAMAT PETANG ENCIK.NAMA SAYA SHALINI A/P GOVINDARAJU BERASAL DARI PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN.UMUR SAYA 23.SAYA BERMINAT UNTUK BERKERJA SEBAGAI POLIS BANTUAN.SAYA BERU SAHAJA TAMAT KHUSUS LATIHAN POLIS BANTUAN DI PULAPOL SEMARAK KL SELAMA 2 BULAN.

  64. Saya Brandon Jivit berasal dari kota kinabalu sabah. Berumur 21tahun. Saya berminat untuk menjadi sebahagian anggota polis untuk berkhidmat kepada negara dan saya berharap permohonan saya dapat dipertimbangkan sekian terima kasih.
    Email: Dannydavid.pbskdrafting@gmail.com
    No Hp: 01131692154

  65. Saya berminat nak jadi badan beruniform seperti polis tapi saya sampai spm spm pon 1 je lulus… harap pihak tuan/puan dapat pertimbangkan saya punya alasan ini…saya dh isi SPA…Kalau ada apa2 call saya di nombor 01776777136 mohd shafiq

  66. Askom,sya nie minat sngt2 untuk jdy seowg anggota polis,,klaw d bri ksmptan sya nk sngt insha’allah mdah2 an sya dpat

  67. Assalamualaikum , sye mohon sngat harap tuan/puan dapat memberi prluang kpada sye untuk menyertai anggota polis,,,sjak dri kecil lagi sye ingin mnjadi seorang polis,,,sye brharap tuan/puan dpat menerima permohonan sye
    Tel-0197954637
    Emel-azriazizi044@gmail.com

  68. assalamualaikum saya berminat ingin menyertai pasukan polis diraja.
    mohon jasa tuan/puan dapat membantu saya mencapai impian saya
    selama ini…

    no fon:0175329096

  69. Assalamualaikum sir/madam…
    Here,I am Nur Athirah Hanum BT Aziz want to
    apply job of police..I’m really like to be a police one day..
    I hope you can approve me to be a police even thought I’m
    not good..

    Please considered

    Sincerely ,
    (NUR ATHIRAH HANUM BT AZIZ)
    980108-11-5034
    Call/whatsapp:0182173862

    Tq

  70. assalamualaikum tuan/puan saya disini berminat untuk menjadi anggota polis. Harap tuan/puan membantu saya mencapaikan impian saya ini. Boleh call saya 0136742559

  71. Sy adalah seorang bekas tentera(tudm).jika ada peluang sy ingin brkhidmat sbagai anggota polis.dgn minat yg mndalam sy msh mahu brkhidmat utk negara.sgala respon dr tuan/puan amat sy hargai..
    0193376425

  72. Saye memang berminat sertai polis diraja malaysia.impian saye semenjak sekolah lagi….mohon pertimbangkan…ini nombor sye 0193962698

  73. Saya amat berminat untuk menjadi anggota polis..harap pihak tuan memilih saya untuk menjadi salah seorang anggota..terima kasih.

  74. Assalamualaikum..saya juga sangat berminat berkhidmat dalam anggota polis. Jika di beri peluang saya akan lakukan yang terbaik, dan segala respon Tuan dan Puan Amat saya hargai. Terima Kasih.

  75. Selamat petang
    Saya juga sangat berminat berkhidmat dlm anggota polis… Jika di beri peluang untuk saya.. 01126540203 sekian terima kasih

  76. Assalmualikum saya minat dgn polis PDRM …sya juga telah tamat latihan sebagai latihan khidmat negara ..kalu boleh saya ingin menyertai pdrm jika d berikn sekian
    No hp 0128445972

  77. 990818065351
    01110925643 wssp atau pun hubungi saja terus .
    Sya berminat menjadi seorg polis ..sy seorang sport medicine Kalau d beri peluang utk d temuduga, sya bersedia, insyallah allah mempermudahkn nya .. Kita hnya merancang, tuhan menentukan. Ada rezeki dpt jdi polis ..

  78. Assalamualaikum…saya sangat berminat untuk menjadi anggota polis…Sekarang saya adalah polis bantuan dan saya ingin sangat menjadi polis..no fon 017-969 0639

  79. Selamat sejahtera . Nama saya Sanggeetha A/P Ravi chanthiran.Saya sangat berminat untuk menjadi Polis PDRM. Saya pelajar pelepasan SPM.

  80. saya amat berminat untuk menceburi dalam bidang polis (keanggotaan) . ini krana saya mempunyai semangat dan hasrat dalam diri untuk mempertahankan negara . saya mula meminati polis sejak di bangku sekolah lagi kerana menjadi polis adalah salah satu cita2 saya.. kerana minat yang mendalam saya telah menjadi sukarelawan PLKN pada tahun 2016 kerana perasaan ingin tahu sedikit tentang cara untuk memberikan khidmat kpd negara..saya sangat berharap saya terpilih untuk menjadi salah seorang anggota polis .. saya mempunyai sijil SPM .. dan saya ingin memohon sebagai konstabel . saya akan memberikan komitmen yang baik demi mencapai keamanan bandar ,negeri dan negara . harap pihak atasan memberi tumpuan .terima kasih 🙂

  81. Saya Safuad Bin Daud…nak jadi polis memang cita2 saya dari kcil lagi…kalau ada inform k…hp no: 0146735982

  82. Saya Nicholas Anak David berasal dari Sarawak ingin sngat nk jadi polis.puas dah nak isi borang online tapi tak jumpa cara nk isi.kalau ada pengambilan trbuka tolong bgi info.sebab ini adalah cita2 yang saya minat sangat.minat sya bermula sejak saya mrngikuti kem pertandingan kawad kaki kadet polis antara zon.jika ada info psal pengambilan ni tolong wssap or kol saya.0198874739

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Temuduga Polis Diraja Malaysia (PDRM) Inspektor Lelaki & Wanita – 10 Disember 2015 Hingga 22 Februari 2016
  2. Jawatan Kosong Polis Diraja Malaysia (PDRM) – Terbuka 2016 / 2017 - GedungKartun.Com

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.