Temuduga Terbuka / Pengambilan Konstabel PDRM (Lelaki & Wanita) – 01 Feb – 01 Mac 2016

Polis Diraja Malaysia (PDRM) mempelawa pemohon daripada warganegara Malaysia yang berumur antara 18 tahun sehingga 28 tahun untuk menghadiri Temuduga Terbuka / Eksesais Pengambilan bagi jawatan seperti berikut :

1. Konstabel (Wanita)
2. Konstabel Sokongan (Lelaki & Wanita)

Tarikh tutup permohonan : 01 Februari – 01 Mac 2016
Lokasi : Seluruh Malaysia

Calon-calon yang telah mendaftar melalui sistem Portal Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) bagi tahun 2014/2015 boleh menghadirkan diri pada tarikh-tarikh dan tempat-tempat yang ditetapkan (Lampiran ’A’). * Rujuk lampiran di bawah.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai iklan temuduga / Eksesais Pengambilan Konstabel Wanita & Konstabel Sokongan Lelaki dan Wanita ini, sila rujuk pautan yang disediakan di bawah.

Tarikh dan lokasi Dokumentasi / Ujian Fizikal bagi calon Konstabel Wanita dan Konstabel Sokongan Lelaki & Wanita




► Syarat & Info Pengambilan Jawatan  ►Skim Perkhidmatan Bagi Jawatan Konstabel

► Skim Perkhidmatan Bagi Jawatan Konstabel Sokongan

Carian Jawatan Kosong :

18 Comments

  1. kalau hari bulan permohonan spa tu berubah bukan 2014/2015 tu mcm mna..sbab kan,bila saya kemaskini account spa tu,jawatan yang baru saya kemaskini tiada pada bahagian semakan permohonan jadi saya terpaksa tekan butang( hantar ) tu balik baru ada di bahagian semakan permohonan…dan kerana itu tarikh bagi permohonan jawatan dan tarikh borang itu di hantar berubah….sila hubungi saya…0145683018..

  2. assalamualaikum… saya ada masalah dengan spa saya…
    saya sudah membuat pemohonan konstabel tetapi apabila saya ingin membuat semakan… tidak dapat ….. maksud saya… tidak keluar boleh bagitahu macam mana nak buat semakan dengan betul

  3. Assalamualaikum cik. .saye nk tanye. .sye memang minat sangat nk jadi PDRM. .sbb tu laaa cita² saya dari kecik. .tapi saye ade masaalah sikit laaa cik. .boleh tolong x??

  4. Assalamualaikum Tuan/Puan. saya nur fatihah binti apandi berumur 18 tahun pada 25/05/2016. Saya ingin memohon jawatan konstabel pdrm. Sila hubungi saya 017-4604209. Jasa Tuan/Puan amat saya hargai.

  5. Nama saya hendrey umur 18th.saya ingin mengikuti temuduga pdrm tersebut sebab inilah kerja yang saya cita-citakan harap dapat bagi informasi jika ada temuduga..nhe nombor hp saya 0198532481

  6. Assalamualaikum. . Tuan, puan. . Sy btul-betul berminat hndak jdi angota PDRM . Kalau tuan, puan ambil saya berkejar sbagai PDRM. . Sy akan berkeja bersungguh-sunguh x kira waktu ataupun tmpat sy sanggup berhimat untuk negara, sy mohon tuan, puan ambik sy berkejar. . Untuk berhimat untuk negara. .
    (Kalau sy lambat memohon sy minta maaf. . Kerana sy baru dapat info sekarang. . Tetapi kalau ade temuduga PDRM yg baru. . Tolong la info kt sy. . Sy btul-betul berminat hendak menjadi PDRM. . 0142925979 SABRAN BIN OSMAN MAJID)

  7. Saya Brandon Jivit berasal dari Kota Kinabalu Sabah. Berumur 21tahun. Saya berminat untuk menjadi sebahagian anggota polis untuk berkhidmat kepada Negara. Saya berharap permohonan saya dapat dipertimbangkan Sekian Terima Kasih.
    Email: Dannydavid.pbskdrafting
    No Hp: 01131692154

  8. As’salamualaikum ….saya MUHAMMAD AZIM BIN ROZLAN dari Kelantan ingin memohon jawatan untuk berkhidmat sebagai ahli di dalam PDRM …berharap permohonan dapat di pertimbangkan untuk memjadi sebagian dari ahli PDRM .

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.