Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) – 25 Disember 2017

Pemohon daripada warganegara Malaysia yang memenuhi info dan syarat-syarat kelayakan yang telah ditetapkan dijemput untuk membuat permohonan jawatan kosong di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) sebagai :

1. GRA-Master

Kelayakan : Mempunyai Ijazah Sarjana Muda dengan PNGK>3.00 ke atas dalam bidang hydrology, geography, engineering, environment, water quality, water resource dan lain-lain program yang berkaitan.

Lain-lain kelayakan : Kemahiran menulis dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Minat yang tinggi dalam penyelidikan, rajin dan berdikari. Penerbitan jurnal adalah satu kelebihan.

Tarikh tutup permohonan : 25 Disember 2017
Lokasi : Selangor

jawatan kosong kerajaan 2017

Calon harus memiliki latar belakang dan minat dalam Biologi Molekul / Biokimia / Biologi dengan Ijazah Sarjana Muda (CGPA> 3.0). Calon yang bersemangat, rajin dan bersikap positif diutamakan. Calon yang fasih dan mahir dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu diutamakan.

Calon yang berjaya akan menjalankan penyelidikan dalam Pembangunan dan Pencirian Antibodi Sintetik terhadap Patogenik Vibrio. Calon-calon yang berminat perlu mengemukakan CV lengkap sebelum 25 Disember 2017 ke alamat e-mel yang dinyatakan di bawah.

Calon yang disenarai pendek akan dipanggil untuk sesi temuduga. Low Chen Fei, Ph.D. Institut Biologi Sistem (INBIOSIS) Universiti Kebangsaan Malaysia.

E-mel: low@ukm.edu.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.