Perusahaan Otomobil Kedua Sendirian Berhad (PERODUA) – 20 Januari 2018

Pemohon yang berminat dengan jawatan kosong ini dan memenuhi semua info syarat yang telah ditetapkan dijemput untuk membuat permohonan jawatan kosong di Perusahaan Otomobil Kedua Sendirian Berhad (PERODUA) sebagai :

1. Parts Sales Coordinator – Parts Department

Perusahaan Otomobil Kedua Sendirian Berhad atau lebih dikenali sebagai Perodua (digayakan sebagai PERODUA) merupakan syarikat pengeluar automotif Malaysia yang kedua selepas Proton. Ditubuhkan pada 1993, kilangnya terletak di tapak seluas 80 hektar di Sungai Choh, Serendah, Selangor. Kenderaan pertamanya, Perodua Kancil telah dilancarkan pada Ogos 1994.

‘M2’ merujuk kepada satu nama kod yang digunakan yang mana projek untuk mewujudkan Perodua yang masih dirahsiakan. Pemegang saham Perodua ialah UMW Corporation Sdn Bhd dengan 38% kepentingan, Toyota (25%), MBM Resources Bhd (20%), PNB Equity Resources Corporation Sdn Bhd (10%), dan Mitsui & Co. Ltd (7%).

Tarikh tutup permohonan : 20 Januari 2018
Lokasi : Selangor

jawatan kosong terbaru perodua 2017 2018

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai info lengkap jawatan kosong terbaru yang ditawarkan oleh Perusahaan Otomobil Kedua Sendirian Berhad (PERODUA) ini, sila klik pautan yang disediakan di bawah.

► Klik untuk maklumat dan permohonan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.