Jawatan Kosong di Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia – Terbuka 2019 & 2020

Ingin sertai Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia? Inilah masanya dan pemohon daripada warganegara Malaysia yang berminat dan memenuhi kriteria yang telah ditetapkan dijemput untuk memohon jawatan kosong di Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia sebagai :

1. Pegawai Bomba

jawatan kosong bomba 2019 2020

Tarikh tutup permohonan : Terbuka 2019 & 2020
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan

Permohonan jawatan kosong di Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia ini hanya secara online melalui laman web rasmi SPA Malaysia.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut dan membuat permohonan, sila klik pautan di bawah.

► Klik untuk maklumat dan permohonan

Carian Jawatan Kosong :

25 Comments

    • Assalamualaikum saya berminat dengan bomba dari kecik bolehkah Abang tolong tengokan result spm saya sama ada lepas atau tidak terima kasih

  1. Mau dan minat kerjaya ini,siap sedia untuk berkhidmat sebagai anggota bomba malaysia yang tercinta ini.semoga diberi peluang keemasan.sekian terima kasih.

  2. Saya Dari dulu nak menjadi bombar Dan Saya unit ber uniform kadet bomba.. Saya lulus dalam spm. Dan tuan bole tengok slip spm Saya kalau layak.. Saya memang nak sangat jadi sebahagian angggota bomba

  3. Saya berminat untuk menjadi anggota bomba dan penyelamat.. ingin berkhidmat untuk negara, bangsa dan tanah air tercinta.. saya harap impian saya akan tercapai 2020 ni.. ingin bekerja dengan sabar dan semangat waja..

  4. ..ingin menceburi bidang perjuangan dalam membantu dan menyelamat itulah bomba..sgt2 diimpikan..ape2 pun segala puji bagi tuhan jika diizinkan saya menjadi ahli dlm bidang ini..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.