Jawatan Kosong di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) – 20 Januari 2020

Permohonan jawatan kosong kerajaan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) ini terbuka kepada semua warganegara Malaysia yang berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat untuk hadir ke temuduga terbuka bagi mengisi jawatan seperti berikut :

1. Pegawai Tadbir
2. Jurutera Awam

jawatan kosong DBKL 2020

Tarikh tutup permohonan : 20 Januari 2020
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai jawatan kosong yang ditawarkan oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) ini, sila klik pautan yang disediakan di bawah.

  1. Kelayakan dan syarat permohonan jawatan kosong ini boleh didapati dengan melayari Portal Rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur iaitu www.dbkl.gov.my dan permohonan hendaklah dikemukakan secara ONLINE SAHAJA dengan menggunakan Sistem ePengambilan DBKL (https://apps.dbkl.gov.my/epengambilan)
  2. Pemohon-pemohon yang mempunyai Ijazah, Diploma, SPM dan Sijil dari Institusi Pengajian Tinggi Swasta dan luar negara hendaklah menyemak pengiktirafan di laman web https://app.mohe.gov.my/iktiraf/semakan.php atau http://www2.mqa.gov.my/mqr/
  3. Pemohon TIDAK PERLU MENGHANTAR salinan Ijazah, Diploma, SPM dan Sijil-sijil atau resume sehingga dihubungi untuk temuduga.

► Klik untuk maklumat & info selanjutnya
► Klik untuk permohonan secara online

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.