Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) – 28 April 2016

Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) mempelawa belia lelaki dan wanita tanahair untuk berkhidmat sebagai anggota TLDM peringkat rendah (Lain-Lain Pangkat) lelaki dan wanita di dalam pelbagai bidang kepakaran dan cawangan. Calon yang berminat dijemput hadir di pusat pemilihan yang berhampiran untuk memohon jawatan kosong sebagai :

1. Laskar Muda Lelaki TLDM
2. Laskar Muda Wanita TLDM

jawatan kosong kerajaan 2016

Tarikh tutup permohonan : 20 Mac – 28 April 2016
Lokasi : Johor, Negeri Sembilan, Melaka, Kuala Lumpur, Pahang, Terengganu, Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Sabah & Sarawak

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai jawatan kosong terbaru yang ditawarkan oleh Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dan syarat-syarat yang ditetapkan, sila klik pautan yang dipaparkan di bawah.

► Klik untuk info penuh jawatan

Carian Jawatan Kosong :

11 Comments

  1. kalau spm saya bahasa melayu hanya lulus,matematik lulus,sains credit…boleh tak saya mohon,saya betul-betul minat jadi tentera laut

  2. Sya dah masuk collage boleh tak sya masuk menjadi anggota ammy…sya banyak suka sya men long pengurusan sya….baru umur sya 19..tolong sya tuan …INI nombor WhatsApp sya 0108280604

  3. Kepada yang berkenaan,

    Anak saya, Arjun a/l Kannan sangat berminat untuk menyertai Angkatan Tentera Laut DiRaja Malaysia.

    Beliau mempunyai kepujian dalam BM, English, Sains dan Matematik.

    Saya sangat berharap jikalau masih ada lagi peluang untuk anak saya untuk menyertai Angkatan Tentera Laut DiRaja Malaysia untuk sessi tahun 2016.

    Sekian, terima kasih

    Kannan Velayudhan
    H/P 016-2168141

  4. saya dapat 9 credit daripada 10 matapelajaran dalam spm 2015.saya ingin menyertai angkatan tentera laut diraja malaysia untuk sessi tahun 2016.tetapi saya suda terlepas untuk menghadiri temuduga TLDM mac hingga april.adakah temuduga pengambilan TLDM bagi sessi 2016 ada lagi?

  5. saya dapat 9 credit daripada 10 matapelajaran dalam spm 2015.saya ingin menyertai angkatan tentera laut diraja malaysia untuk sessi tahun 2016.tetapi saya suda terlepas untuk menghadiri temuduga TLDM mac hingga april.adakah temuduga pengambilan TLDM bagi sessi 2016 ada lagi?

4 Trackbacks / Pingbacks

  1. Temuduga Terbuka Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) – April 2016
  2. Temuduga / Pemilihan Awal Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) – April 2016
  3. Temuduga Terbuka Oleh Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) – 28 April 2016
  4. Temuduga / Pemilihan Awal Oleh Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) – 16 April 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.