Pengambilan Jawatan Polis (PDRM) Konstabel Siri 2/2018

Sukacita dimaklumkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan mengadakan Ujian Fizikal Eksesais Pengambilan Jawatan PDRM Siri 2/2018 yang bermula 18 hingga 28 November 2018 di seluruh Malaysia. Ujian fizkal yang akan dilakukan adalah untuk jawatan :

1. Konstabel YA1 (Lelaki)
2. Konstabel Sokongan YT1 (Lelaki)

Ujian Fizikal Bagi Eksesais Pengambilan Siri 2/2018 ini akan diadakan mengikut lokasi dan masa seperti mana yang kami sediakan di bawah.

Tarikh eksasais pengambilan  : 18 hingga 28 November 2018
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan

Pemohon yang layak hadir untuk Ujian Eksasais PDRM 2018 ini adalah terbuka dan tidak perlu mengisi permohonan di laman web SPA.

HARUS DIINGAT! Calon-calon yang telah hadir ke temuduga terbuka Siri 1/2018 yang lepas, anda tidak perlu hadir ke temuduga kali ini.

temuduga terbuka polis pdrm tanpa spa 2018 2019

Untuk info lanjut, tarikh dan lokasi yang tepat sila lihat info di bawah atau klik pautan yang disediakan di bawah.

► Klik sini untuk maklumat penuh (1)
► Klik sini untuk maklumat penuh (2)
► Klik sini untuk maklumat penuh (3)
► Klik sini untuk maklumat penuh (4)
► Klik sini untuk maklumat penuh (5)

temuduga terbuka polis pdrm tanpa spa 2018 2019




PERUBAHAN LOKASI EKSESAIS PENGAMBILAN JAWATAN KONSTABEL PDRM SIRI 2/2018

Carian Jawatan Kosong :

91 Comments

  1. Assalammualaikum, tuan puan pengambilan polis untuk wanita ada tak?..tahun lepas saya terlewat mengetahui temu duga polis terbuka sesi 2018/2019..saya berharap sangat tahun ini untuk wanita di buka lagi. Amin.

  2. Saya berminat sesi latihan ni dan saya ingin mohon kjr pdrm tapi saya tak ada kelayakan sijil sekolah boleh ke tuan puan terima saya

  3. Assalamualaikum..sye nur hidayah binti buang ingin memohon polis PDRM malaysia kerane ialah untuk mencari kerja yg lebih berjaya..ianye jugak salah satu minat dan cita2 saye..harap pihak tuan/puan dpt memberi sye peluang ini..skian terime kasih.

  4. Berminat mnjd polis demi meneruskn legasi polis dlm keluarga sy..tetapi umur sy 32 tahun & rabun..blh x kurangkn sket syarat kelayakn utk mnjd ahli keluarga polis?

  5. Assalamualaikum. Saya firdaus. umur 25 thn. Dari kuantan pahang. Saya Berminat jdi anggota polis. Bole nnti pergi temuduga terbuka 24 ni. Ade rezeki ade kn..

  6. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya Amirul Hakimi Bin Jalani berasal dari Sarawak. Saya berumur 20 tahun. Saya berminat dlm bidang polis. Saya juga lepasan pelajar Kolej Vokasional Betong,Sarawak.

  7. Assalamualaikum tuan/puan…sy nk tanya,sekiranya sy nk memohon jwatan konstabel nie,tiada masalah ka jika ibu saya IC merah?harap pencerahan dari pihak tuan/puan…Terima kasih.

  8. Assalammualaikum tuan..saya nak menjadi salah satu anggota polis yg di katakan seperti dia atas Sya berasal dari Sabah tapi Sya sekarang dia k.l baru abis kerusus c.s.g..sya berumur 24 tahun…
    Saya memang minta anggota berunifom dan minat pada tegas dan kerja2 MCM ni..harap tuan,dpat berikan saya peluang dgn kerja anggota polis ni..jika saya lulus dan dapat menyarungkan baju uniform polis ni,janji sy pada lambang logo PDRM sy berkerja keras untuk demi negara dan bangsa…nama sya buji bin Mawal..

  9. Assalamualaikum saya Nurul Ayuni binti aziz. Umur 19 tahun. Dari jerteh terengganu. Saya berminat menjadi seorang anggota polis😊

  10. Salam admin,saya seorang anggota sspdrm.umur 35thn.kalau saya nk apply jawatan polis sokongan tu boleh ke?? Bagi pencerahan sikit.tq…

  11. Saya Azri bin Abdullah saya berminat ingin menjadi anggota polis kerana itu lah cita cita saya sejak kecil dulu harap Tuan/Puan dapat memberi saya perluang untuk menjadi salah seorang anggota PDRM
    Sekian terima kasih

  12. Assalamualaikum tuan . Bila pengambilan polis bantuan di sabah ? Saya berminat dan saya ingin datang untuk ujian fizikalnya.

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Temuduga Terbuka Polis Diraja Malaysia (PDRM) Tanpa SPA8i Seluruh Malaysia
  2. Ujian Fizikal Eksesais Pengambilan Jawatan Konstabel & Konstabel Sokongan Siri 2/2018

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.