free hit counter

Pengambilan Jawatan Polis (PDRM) Konstabel Siri 2/2018

by admin on November 9, 2018

Sukacita dimaklumkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan mengadakan Ujian Fizikal Eksesais Pengambilan Jawatan PDRM Siri 2/2018 yang bermula 18 hingga 28 November 2018 di seluruh Malaysia. Ujian fizkal yang akan dilakukan adalah untuk jawatan :

1. Konstabel YA1 (Lelaki)
2. Konstabel Sokongan YT1 (Lelaki)

Ujian Fizikal Bagi Eksesais Pengambilan Siri 2/2018 ini akan diadakan mengikut lokasi dan masa seperti mana yang kami sediakan di bawah.

Tarikh eksasais pengambilan  : 18 hingga 28 November 2018
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan

Pemohon yang layak hadir untuk Ujian Eksasais PDRM 2018 ini adalah terbuka dan tidak perlu mengisi permohonan di laman web SPA.

HARUS DIINGAT! Calon-calon yang telah hadir ke temuduga terbuka Siri 1/2018 yang lepas, anda tidak perlu hadir ke temuduga kali ini.

temuduga terbuka polis pdrm tanpa spa 2018 2019

Untuk info lanjut, tarikh dan lokasi yang tepat sila lihat info di bawah atau klik pautan yang disediakan di bawah.

► Klik sini untuk maklumat penuh (1)
► Klik sini untuk maklumat penuh (2)
► Klik sini untuk maklumat penuh (3)
► Klik sini untuk maklumat penuh (4)
► Klik sini untuk maklumat penuh (5)

temuduga terbuka polis pdrm tanpa spa 2018 2019




PERUBAHAN LOKASI EKSESAIS PENGAMBILAN JAWATAN KONSTABEL PDRM SIRI 2/2018

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


KLIK UNTUK IKLAN JAWATAN PENUH SEPANJANG MASA

Carian Jawatan Kosong :

{ 82 comments… read them below or add one }

hazziq November 10, 2018 at 4:50 pm

untuk tentera boleh mohon ke?

Reply

NORFARADINA BINTI ZAINUDDIN November 10, 2018 at 8:35 pm

Saya Norfaradina Zainuddin ingin memohon perkerjaan ini

Reply

Nurazian November 15, 2018 at 11:39 pm

Hai fara, boleh Saya tahu awak tinggal di mana?

Reply

Brown anak dunstan malang November 10, 2018 at 11:16 pm

Kontstabel tambahan,,

Reply

Nurul November 11, 2018 at 1:36 am

Assalammualaikum, tuan puan pengambilan polis untuk wanita ada tak?..tahun lepas saya terlewat mengetahui temu duga polis terbuka sesi 2018/2019..saya berharap sangat tahun ini untuk wanita di buka lagi. Amin.

Reply

Inda atul abdul las November 11, 2018 at 5:42 am

Indah

Reply

Mohammad faizal bin mohd zuki November 11, 2018 at 9:09 am

349 felda kerteh 06 bandar ketengah jaya 23300 dungun terengganu

Reply

MOHD ZULFAIZ BIN DZULKEFLI November 11, 2018 at 12:52 pm

Saya berminat sesi latihan ni dan saya ingin mohon kjr pdrm tapi saya tak ada kelayakan sijil sekolah boleh ke tuan puan terima saya

Reply

Paizal bin ani November 11, 2018 at 5:40 pm

Mohon ya1

Reply

Irwa farina binti muda November 11, 2018 at 6:39 pm

Ingin memohom untuk menjadi polis

Reply

MOHD SAFRI BNI JAMRI November 11, 2018 at 11:32 pm

Tq

Reply

Muhammad Firdaus bin Aman November 12, 2018 at 12:13 am

Berminat utk menjadi polis

Reply

Yatie November 12, 2018 at 1:58 am

Nak

Reply

Nur hidayah binti buang November 12, 2018 at 6:47 am

Assalamualaikum..sye nur hidayah binti buang ingin memohon polis PDRM malaysia kerane ialah untuk mencari kerja yg lebih berjaya..ianye jugak salah satu minat dan cita2 saye..harap pihak tuan/puan dpt memberi sye peluang ini..skian terime kasih.

Reply

Muhammad nazir iqwan November 12, 2018 at 7:37 am

Berminat saya nak mohon tolong berikan tunjuk ajar

Reply

MUHAMMAD SAHRUL BIN JAS November 12, 2018 at 12:07 pm

pdrm

Reply

Siti Aishah Binti Kapala November 12, 2018 at 12:10 pm

saya berminat nak menjadi sebahagian anggota polis yg berwawasan..

Reply

Muhammad haziq bin norazmi November 12, 2018 at 3:04 pm

Minta kerja

Reply

SAZLAN BIN HASSAN November 12, 2018 at 4:46 pm

INGIN MENJADI POLIS

Reply

Lora binti jumir November 12, 2018 at 6:36 pm

saya berminat tapi umur dah 33 masih boleh ke

Reply

admin November 12, 2018 at 10:03 pm

tak boleh

Reply

Jebiwister November 13, 2018 at 6:45 am

Kalau tiada sijil berhenti sekolah boleh ke.? Saya ada sijil PMR je..

Reply

Jebiwister November 13, 2018 at 11:58 am

Kalau tiada sijil tamat sekolah boleh ke.? Saya ada pmr je..

Reply

MAZRIL BIN JAIKOB@RADIMIN November 12, 2018 at 8:21 pm

Saya harap saya layak memikul jawatan ini

Reply

Mohamad Fisal Bin Azi November 12, 2018 at 9:52 pm

Nak mohon jawatan polis YT1 umur 28 tahun boleh dak??

Reply

admin November 12, 2018 at 10:03 pm

boleh

Reply

Mohd arman November 13, 2018 at 9:03 pm

Sya mmnat tpi tiada surat sklah tpi dn sya pndai Boca jgak dn umur 18 bleh tak

Reply

Puneswaran November 12, 2018 at 10:39 pm

Selamat Petang… Nak tanya pengambilan untuk wanita sekali ke?

Reply

admin November 12, 2018 at 10:47 pm

Dah baca tak artikel di atas?

Reply

alzuayner November 12, 2018 at 11:25 pm

mcm mna nak daftar ni?umur 19 ..spa spa boleh bantu ? nak jgak msuk ni

Reply

admin November 14, 2018 at 7:42 am

18 tahun hingga 27 tahun layak untuk memohon.

Reply

Abang Khairul Anwar November 13, 2018 at 3:01 am

Saya takde spm boleh ke pohon jawatan ni?sbb dulu sekolah kat brunei

Reply

admin November 14, 2018 at 7:42 am

Tak boleh

Reply

Mariani Bte Malek November 13, 2018 at 3:57 am

Berminat mnjd polis demi meneruskn legasi polis dlm keluarga sy..tetapi umur sy 32 tahun & rabun..blh x kurangkn sket syarat kelayakn utk mnjd ahli keluarga polis?

Reply

Khadijah masalan November 13, 2018 at 7:13 am

Saya berminat nak jadi anggota polis

Reply

Mohd azhar bin abu hassan November 13, 2018 at 7:58 am

Sy bekas tentera.brumur 33 tahun adakah sy masih layak untk mohon jwatan yt1

Reply

Jebiwister November 13, 2018 at 12:01 pm

Kalau tiada sijil tamat sekolah boleh ke.? Sebab saya sampai PMR je..

Reply

Nur Rasyidah bt Razmi November 13, 2018 at 3:49 pm

Saya berminat

Reply

Rosney binti ginda November 13, 2018 at 9:01 pm

Terbaik

Reply

Zira November 13, 2018 at 10:29 pm

Asalamualaikum sy naK.sgat Kje Pois ..Klau Boleh Nk.sgt dpat

Reply

Faqih November 14, 2018 at 1:17 am

Cara memohon terus datang ke tempat yang ditemuduga atau ada cara memohon yang lain?

Reply

admin November 14, 2018 at 7:44 am

Terus ke lokasi pengambilan

Reply

Rashid bin riansun November 14, 2018 at 3:35 am

Inign

Reply

Royinol laison November 14, 2018 at 4:17 am

Hello Tuan puan selamat pagi . saya boleh masuk tak umur 22

Reply

admin November 14, 2018 at 7:43 am

Boleh

Reply

Mohd Hisyammudin November 14, 2018 at 7:04 am

Konstable YA1

Reply

Samuel sigar November 14, 2018 at 10:04 am

Bmi 29.4 boleh tak tuan admin?

Reply

Samuel sigar November 14, 2018 at 10:06 am

Bmi 29.4 boleh tak tuan admin??

Reply

Ramesh A/L Veeran November 14, 2018 at 1:24 pm

Saya berminat

Reply

Marylee November 14, 2018 at 6:56 pm

Interview perempuan xde ke

Reply

admin November 14, 2018 at 7:41 pm

dah baca info di atas ?

Reply

Nur humaira November 14, 2018 at 7:39 pm

Interview perempuan punya x dak ka?

Reply

admin November 14, 2018 at 7:41 pm

dah baca info di atas ?

Reply

MOHAMAD FIRDAUS BIN MAZLAN November 14, 2018 at 8:06 pm

Assalamualaikum. Saya firdaus. umur 25 thn. Dari kuantan pahang. Saya Berminat jdi anggota polis. Bole nnti pergi temuduga terbuka 24 ni. Ade rezeki ade kn..

Reply

Sugunalattha November 14, 2018 at 11:59 pm

Salam sejatera… Saya minat juga menjadi seorang police…. Kalau Adana peluang tolong bagi tahu

Reply

Amirul Hakimi Bin Jalani November 15, 2018 at 12:45 am

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya Amirul Hakimi Bin Jalani berasal dari Sarawak. Saya berumur 20 tahun. Saya berminat dlm bidang polis. Saya juga lepasan pelajar Kolej Vokasional Betong,Sarawak.

Reply

Noraidah November 15, 2018 at 8:00 am

Assalamualaikum tuan/puan…sy nk tanya,sekiranya sy nk memohon jwatan konstabel nie,tiada masalah ka jika ibu saya IC merah?harap pencerahan dari pihak tuan/puan…Terima kasih.

Reply

firdaus November 15, 2018 at 9:54 pm

w.p labuan xde ke?

Reply

Mohd azri November 16, 2018 at 12:04 am

Temuduga kat kota Kinabalu takde ke??

Reply

Shariffah November 16, 2018 at 11:15 am

Kenape sy mohan dkt SPA8 takde respon.. saya berminat utk pekerjaan trsebut

Reply

Muhd assyafie November 16, 2018 at 12:05 pm

Tiada spm layak ke memohon ?last belajar upsr

Reply

Pergi terus.. December 10, 2018 at 1:50 pm

Pergi terus ke ĺkasi . X perlu SPA

Reply

JOYVIOUR November 16, 2018 at 11:03 pm

Saya sangat bermiant dengan PDRM …boleh tuan/puan terima saya

Reply

Ashari zainol November 17, 2018 at 1:37 pm

Tumpang tanya, kalau saya ada masalah silau malam sikit rasa lepas tak? Saya dh berumur 25 tahun ni. Harap2 dpt lah

Reply

Arulmolo November 17, 2018 at 3:31 pm

Saya suka menjadi polis

Reply

Buji bin mawal November 18, 2018 at 1:02 am

Assalammualaikum tuan..saya nak menjadi salah satu anggota polis yg di katakan seperti dia atas Sya berasal dari Sabah tapi Sya sekarang dia k.l baru abis kerusus c.s.g..sya berumur 24 tahun…
Saya memang minta anggota berunifom dan minat pada tegas dan kerja2 MCM ni..harap tuan,dpat berikan saya peluang dgn kerja anggota polis ni..jika saya lulus dan dapat menyarungkan baju uniform polis ni,janji sy pada lambang logo PDRM sy berkerja keras untuk demi negara dan bangsa…nama sya buji bin Mawal..

Reply

Muhammad suffian November 18, 2018 at 10:08 am

Sy dh bbrapa bulan masok 29tahun umor..masih layak kh?

Reply

Asliah sami November 18, 2018 at 4:39 pm

Selamat petang, boleh tolong kah macam mana mau memohon kerja ini

Reply

Romeo Lim November 18, 2018 at 11:15 pm

Keputas spm mahu berapa kredit baru boleh masuk polis

Reply

EFRAYANUS November 19, 2018 at 12:54 pm

Berminat

Reply

Nurul yuni binti aziz November 19, 2018 at 9:01 pm

Assalamualaikum saya Nurul Ayuni binti aziz. Umur 19 tahun. Dari jerteh terengganu. Saya berminat menjadi seorang anggota polis😊

Reply

Siti mariam November 19, 2018 at 10:22 pm

Saya umur 18 boleh saye mohon

Reply

Mariammah A/P vinoth kumar November 20, 2018 at 12:29 pm

Saya berminat menjadi anggota polis

Reply

Shugita November 21, 2018 at 1:56 pm

Hai nak tanya bagaimana dengan surat sokongan daripada ketua jabatan….Wajib kena bawa ke?

Reply

Abdul mutalip sulaiman November 22, 2018 at 2:17 am

Salam admin,saya seorang anggota sspdrm.umur 35thn.kalau saya nk apply jawatan polis sokongan tu boleh ke?? Bagi pencerahan sikit.tq…

Reply

Muhamad samiun bin wagimin November 22, 2018 at 8:13 pm

Saya berumur 29 tahun layak ke untuk jawatan YT1

Reply

safinasofea November 22, 2018 at 11:35 pm

slm sejhtera..sekiranya..tiada sijil pt3 atau pmr..sya hnya mbwa sijil spm syaa..layak ka dterima temuduga

Reply

Asrie bin yakob November 25, 2018 at 12:13 am

berminat

Reply

Asrie bin yakob November 25, 2018 at 12:16 am

Berminat jadi anggota polis

Reply

AIDIN November 25, 2018 at 8:24 pm

Macam manakah cara ingin memohon pekerjaan ini.

Reply

Muhammad fikri bin m yusuf November 27, 2018 at 11:25 am

Mcm mn nak mohon

Reply

siti nur iera sahara bt adullaah December 14, 2018 at 9:27 pm

boleh tak saya nak mohon kemasukan ni..

Reply

Leave a Comment

{ 2 trackbacks }

Previous post:

Next post: